Svaki proizvođač ima svoje uvjete garancije te ne vrijede sva pravila jednako, stoga Vas molimo da dobro pročitate koliko traje garancija i koji su uvjeti garancije ovisno o proizvodu koji želite kupiti ili ste već kupili. U svakom slučaju, tu smo da Vam pomognemo stoga nas slobodno kontaktirajte putem maila na: info@evozila.hr ili putem telefona na broj: +385 1 5513 630 (radno vrijeme 08.00-16.00).
Inmotion jamstvo i uvjeti jamstva
Proizvod je u jamstvu 24 mjeseci od kupnje proizvoda, osim potrošnih dijelova ( tijekom normalnog korištenja proizvoda ).Baterija je u jamstvu 12 mjeseci. Dostupnost rezervnih dijelova osigurano je 24 mjeseci od službenog datuma plasiranja proizvoda na tržište. Sačuvajte originalnu kutiju za pakiranje, trebat će vam u slučaju povrata proizvoda. Povrat proizvoda se ne mora i neće prihvatiti ako nije u originalnom pakiranju, u slučaju da vraćate novi proizvod.
Sve popravke unutar jamstvenog roka može jedino obaviti ovlašteni servis (tvrtka Unimex d.o.o.). Također, i nakon jamstvenog roka, preporučujemo popravke i servise obavljati u ovlaštenom servisu (Unimex d.o.o.). Tvrtka Unimex d.o.o. ovlaštena je za servisiranje svih proizvoda proizvođača Inmotion Technologies Co LTD od samog proizvođača
U slučaju reklamacije unutar jamstva, potrebno je pismenim putem, poslati obavijest na mail info@evozila.hr. Obavezno je potrebno navesti sljedeće:
1. Ime i prezime kupca
2. Model vozila i serijski broj
3. Datum kupnje vozila (priložiti račun)
4. Navesti kratki opis problema/kvara
Nakon dostave navedenih podataka, netko će Vam se javiti za daljnji dogovor i rješavanje problema u što kraćem mogućem roku.
Jamstvo neće biti opravdano u slučaju :
1. Opće jamstvo:
– Nepravilne upotrebe proizvoda
– Pada ili udara proizvoda
– Loma proizvoda
– Puknuća komponenti proizvoda
– Trošenja pneumatskih komponenti proizvoda
– Trošenja ovjesa
– Oksidacije i/ili vlage
– Kvara autonomnog sustava (ovisno o slučaju)
– Kvara svjetlosnih komponenti uslijed mehaničkih oštećenja
– Potrošnih dijelova ( gume,zračnice,ležajevi,ovjes ) , općenito
– Ažuriranja (Inmotion aplikacija, Firmware, zvučnih datoteka)
– Popravka ili rastavljanja proizvoda od neovlaštene osobe ili neovlaštenog servisa
2. Jamstvo baterije :
– Loših uvjeta skladištenja (preporučuje se skladištenje u suhom i čistom prostoru između +5 i +35 °C)
– Loših uvjeta punjenja (preporučuje se punjenje baterije između +10 i +30 °C u suhom i čistom prostoru, i to najmanje svaka 2 mjeseca ako se proizvod nije koristio u tom periodu)
– Loših uvjeta korištenja (preporučeno je korištenje proizvoda između 0 i 35 °C )
– Oksidacije i/ili vlage